DLF představuje novou firemní strategii a poslání

Společnost DLF právě představila nový firemní cíl a novou strategii skupiny. Obě iniciativy představují důležitý krok ve vývoji společnosti DLF jako globálního producenta osiv a kladou důraz na větší interakci s vnějším světem, orientaci na zákazníka, firemní kulturu, optimalizaci provozu a rozvoj zaměstnanců a organizace.

DLF představuje novou firemní strategii a poslání

Společnost DLF právě představila nové poslání a strategii skupiny. Obě iniciativy představují důležitý krok ve vývoji DLF jako globální semenářské společnosti a kladou důraz na větší interakci s vnějším světem, zaměření na zákazníka, firemní kulturu, optimalizaci provozu a rozvoj zaměstnanců a organizace.

„DLF je globální společnost s výhledem do budoucnosti, která působí na pěti kontinentech a zaměstnává zaměstnance ve 22 zemích. Provádíme výzkum, vyrábíme a prodáváme osivo po celém světě. To s sebou nese odpovědnost. S naším novým cílem a strategií vytváříme společné strategické zaměření. Budeme silnější, budeme reagovat rychleji a budeme hrát vedoucí roli při plnění požadavků budoucnosti – ze strany zákazníků, klimatu i trhu,“ říká Søren Halbye, generální ředitel společnosti DLF.

Nový cíl společnosti DLF zní: „Obohacujeme půdu, život a lidi prostřednictvím osiva a vědy.“ Toto prohlášení vyjadřuje dopad, který se snažíme mít na naše zákazníky, koncové uživatele, majitele a širší společnost.

Nový strategický plán s názvem „Connecting to Grow“ (Spojujeme se, abychom rostli) je postaven na třech klíčových oblastech:

Lidé a kultura jako hnací síla

„Věříme, že dlouhodobý úspěch vytvářejí lidé. Proto cíleně investujeme do společné globální kultury, kde jasné hodnoty a neustálý rozvoj jdou ruku v ruce – jak v profesním, tak v osobním životě,“ říká Søren Halbye. Nový cíl spolu se čtyřmi globálními hodnotami DLF vytvoří základ silné společné kultury a angažovanosti v celé organizaci. Jeho cílem je posílit organizaci, rozvoj zaměstnanců a vnitřní soudržnost. V neposlední řadě posílí schopnost společnosti DLF dále se rozvíjet jako podnik a plnit své společenské odpovědnosti.

Posílení vedoucího postavení na trhu

Společnost DLF posiluje svou pozici globálního lídra na trhu aktivním rozvíjením úzkých kontaktů se zákazníky a koncovými uživateli a jasným zdůrazňováním přidané hodnoty, kterou přináší šlechtění rostlin. Jsme hrdí na to, že rozumíme potřebám koncových uživatelů a dokážeme je naplňovat.

„Budeme se více soustředit na dokumentování hodnoty pro zákazníky i koncové uživatele. Když pochopíme jejich výzvy, můžeme nabídnout řešení, která zajistí společnou tvorbu hodnoty,“ říká Søren Halbye.

Efektivní a standardizované struktury jako základ

Dalším ústředním bodem strategie je zvýšení škálovatelnosti a efektivity DLF zefektivněním struktur a procesů v celé skupině. Cíl je jasný: uvolnit zdroje a snížit závislost na individuálních znalostech.

„Naše složitost je přirozeným důsledkem ambiciózní cesty růstu spojeného s akvizicemi společností. Nyní jsme v pokročilé fázi zjednodušování, modernizace a standardizace našeho podnikání, abychom byli silnější a agilnější a mohli učinit další krok na cestě růstu,“ vysvětluje Søren Halbye.

Jasný směr s ohledem na budoucnost

V rámci této strategie si DLF stanovila tři hlavní cíle: zajistit osivo jako plodinu s vysokou hodnotou, investovat do konkurenceschopnosti a vybudovat silnou finanční připravenost.

Strategický plán platí do roku 2028, ale zaměření je nastaveno i dále do budoucna. Prioritou budou nové druhy, vlastnosti a řešení, zejména s ohledem na změnu klimatu a měnící se potřeby spotřebitelů.

„Connecting to Grow v podstatě znamená spojit síly – interně i externě – abychom jako globální semenářská společnost byli ještě silnější. Budeme růst, a to moudře, udržitelně a společně,“ uzavírá Søren Halbye.