DLF odhaluje novou firemní vizuální identitu
DLF uvádí na trh novou Corporate Visual Identity (CVI) a revitalizované logo. Tyto změny následují po období let, kdy společnost prošla rychlou expanzí a rozvojem.
„Během několika let je DLF na cestě růstu. Nyní je čas osvěžit naši vizuální identitu a ukázat, že jsme skutečně globální, inovativní a ekologicky zaměřená společnost. Nové CVI odráží naše globální hodnoty i naše strategické postoje,“ říká Truels Damsgaard, CEO.
Nové CVI je založeno na pevných obchodních základech. Silné hodnoty DLF, inovace a podnikání, globální synergie, zplnomocnění a udržitelnost životního prostředí jsou spolu se strategií DLF základem a velkou inspirací pro novou identitu.
Název společnosti DLF zůstává stejný, ale s novým CVI dělá DLF krok směrem k jednotnějšímu vzhledu.
Logo bylo revitalizováno, aby bezproblémově fungovalo napříč online i offline kanály. Logo zůstává celkově stejné, ale nyní vyniká ještě silněji.
Barvy jsou voleny tak, aby podporovaly značku a podnikání. Dvě základní barvy značky jsou zelená a modrá. Zelená představuje konečný produkt, semena a produkty píce a trávníku a udržitelné zaměření a přístup společnosti DLF k produkci semen. Modrá představuje vědu a pokračující investice do výzkumu a vývoje s cílem vyvinout lepší semena splňující požadavky současnosti i budoucnosti.